Ljudi koji redovno piju mleko i jedu mlečne proizvode poput jogurta, sira i sladoleda, imaju bolje pamćenje, prenosi Dejli Mejl.
Mozak ljudi koji jedu pet do šest mlečnih obroka nedeljno radi brže i bolje, a rizik od senilnosti u starijoj dobi je drastično manja, zaključili su naučnici sa univerzitetu Mejn. U istraživanju je učestvovalo 1000 ispitanika od 23. do 98. godina.
Prema nekim istraživanjima, ljudi koji su retko jeli mlečne proizvode imali su i do pet puta gore rezultate. Dobrobiti mlečnih proizvoda za mozak su očigledne, a nema ništa boljeg od toga da se dan započne čašom niskomasnog mleka, kažu naučnici. Oni veruju da je magnezijum ključan sastojak mlečnih proizvoda i da štiti moždane ćelije od odumiranja, te da umereno konzumiranje istih čuva srce od bolesti i krvni pritisak drži na na uravnoteženom nivou.
vrlo interesanto , doduse mleko je izvor zivota
zasto onda pijemo mnogo vise piava 

Gorivo budućnosti po švedskoj Zrenjanin - U prisustvu visokih zvaničnika srpske i mađarske vlade, pokrajinske izvršne vlasti i predstavnika konzorcijuma američko-mađarskih investitora, u Zrenjaninu je juče potpisan ugovor o izgradnji fabrike bioetanola koja će biti podignuta ...

Vrlo zanimljiv pristup jednoj ljubavnoj priči na video način. Ova dva mleka su se upoznala u fabrici gde možemo videti kako su nastala. Ova ljubavna priča ima i pouku, ondosno reklamu o vođenju računa o recikliranju. Ne želimo da vam ispričamo ovu ljubavnu priču, pogledajte ...

Prikazujemo vam neverovatnu galeriju fotografija koja je nazvana Vreme kafe od umetnika Egor N. Each. On nam pokazuje trenutke koje retko kad viđamo ali i ne možemo da ih zapazimo jer se odvijaju tako brzo. Mi se pitamo koliko je šoljica polomljeno na ovom ...

125 mililitara vina dnevno povećava rizik od obolevanja od raka... Suprotno dosadašnjim verovanjima, samo pola čaše vina dnevno povećava rizik... Francuski naučnici došli su do šokantnog otkrića. Suprotno dosadašnjim verovanjima, samo pola čaše vina dnevno povećava ...
Meksiko: Privatna kuća Casa Cardenas Predstavljamo vam jednu komfornu, opuštenu kuću iz meksičkog naselja Valle de Bravo. Arhitekta ove kuće je Parque Humano. Glavna karakteristika ove predivne kuće jesu prostrane sobe u kojoj se čovek mora osećati opušteno i raspoloženo. ...

Jedan mladi protestanski sveštenik bio je toliko nervozan da pre svoje prve mise nije mogao ni reč da progovori, pa upita biskupa za savet. Ovaj mu reče da sledeći put pre mise popije čašu vode u koju će sipati par kapi votke i odmah će se osećati slobodnije. Posle ...

Kompanija Red bull je organizovala jedno veoma zanimljivo i popularno takmičenje. Naime trebalo je napraviti letelice koje će privući što više pažnje. Naravno, malo koja letelica je uopšte uspela da poleti ali ovde je bio cilj da se ima što više originalnosti i humorističkog ...

Deda Mraz pruža loš primer pošto ima poveliki stomak i vozi se sankama, a bolje bi mu bilo da drži dijetu i ide peške ili vozi bicikl, navodi se u studiji koju je uradio jedan australijski stručnjak. S epidemiološkog stanovišta, postoji veza između zemalja koje poštuju ...
- 1 pakovanje smrznutog graška - 1 glavica luka - začin c - trunčica šećera - malo brašna - 1 jaje - malo ulja Grašak može ...
Prirodni lekovi za brži rast kose: Različite biljke mogu da povećaju prirodni proces rasta kose. Jedina stvar koju treba da znate ...
Opšte je poznato da je postavljanje ciljeva vodič kroz život. Svako od nas sebi postavlja neke ciljeve, od momenta kada ujutro ...
Nakon blagog porasta broja venčanja u glavnom gradu Austrije 2010. godine, u glavnoj matičnoj službi registrovan je blagi pad broja ...